Отримайте консультацію фахівця з рекомендаціями щодо оптимізації відділу продажу
Збільште ефективність спілкування персоналу з клієнтами
Знизьте витрати на залучення клієнтів та зростання продажів
Заощаджуйте час на самостійний контроль
Отримайте список системних та індивідуальних помилок у відділі продажу та рекомендації щодо їх усунення
Дізнайтеся вартість залучення клієнта та отримайте рекомендації щодо її мінімізації
Підвищуйте конверсії у продажах
Вирішили замовити аудит відділу продажу після ознайомлення з плановим звітом з продажу. Хотів перевірити, чи можуть бути продажі ще вищими при такому ж рекламному бюджеті. І, як виявилось, можуть. Отримав детальний аудит відділу продажу, де було по пунктах розписано переваги роботи та недоліки, на які раніше ніхто з керівництва та співробітників не звертав уваги. Готові замовити в YourQuery налаштування CRM-системи під наші завдання, написання нових скриптів та навчання менеджерів. Беремо до уваги Ваші рекомендації та рухаємося вперед.
75 відсотків наших клієнтів – постійні замовники, тому мені важливо зберігати лояльність та довіру до компанії. Звернувся до спеціалістів з контролю відділу продажу YourQuery. Мені надали повну картину роботи відділів продажу компанії. Як виявилося, менеджеру з продажу важливо знати як повну специфіку продукції, так і постійно вдосконалювати майстерність продажів. Розписую графік навчання для працівників. Дякую.
Добрий день. Дякую спеціалістам із YourQuery за колосальну роботу з проведення аудиту співробітників контакт-центру головного представництва у Києві. Перед реструктуризацією мені було важливо розуміти можливості, помилки та шляхи їхнього викорінення у роботі з нашими клієнтами. Ми втілили більшість Ваших рекомендацій щодо оптимізації відділу. Тепер спеціаліст відділу встигає обробити на 40% заявок більше. І середня оцінка обслуговування зросла із 3,7 до 4,6. Наразі масштабуємо наші чудові результати на всі філіали. Приємно працювати з такими професіоналами як Ви.
Працюємо з компанією YourQuery постійно. Їхнє завдання — перевіряти продажі та телефонні переговори на наявність помилок та потребу в навчанні. В нашому відділі близько 40 осіб. Мені важливо отримати актуальну об'єктивну інформацію про ефективність роботи кожного співробітника. Своя служба якості коштує дуже дорого, але запропонований варіант такої співпраці нас цілком влаштовує. Рекомендую.
Вирішили замовити аудит відділу продажу після ознайомлення з плановим звітом з продажу. Хотів перевірити, чи можуть бути продажі ще вищими при такому ж рекламному бюджеті. І, як виявилось, можуть. Отримав детальний аудит відділу продажу, де було по пунктах розписано переваги роботи та недоліки, на які раніше ніхто з керівництва та співробітників не звертав уваги. Готові замовити в YourQuery налаштування CRM-системи під наші завдання, написання нових скриптів та навчання менеджерів. Беремо до уваги Ваші рекомендації та рухаємося вперед.
75 відсотків наших клієнтів – постійні замовники, тому мені важливо зберігати лояльність та довіру до компанії. Звернувся до спеціалістів з контролю відділу продажу YourQuery. Мені надали повну картину роботи відділів продажу компанії. Як виявилося, менеджеру з продажу важливо знати як повну специфіку продукції, так і постійно вдосконалювати майстерність продажів. Розписую графік навчання для працівників. Дякую.
Добрий день. Дякую спеціалістам із YourQuery за колосальну роботу з проведення аудиту співробітників контакт-центру головного представництва у Києві. Перед реструктуризацією мені було важливо розуміти можливості, помилки та шляхи їхнього викорінення у роботі з нашими клієнтами. Ми втілили більшість Ваших рекомендацій щодо оптимізації відділу. Тепер спеціаліст відділу встигає обробити на 40% заявок більше. І середня оцінка обслуговування зросла із 3,7 до 4,6. Наразі масштабуємо наші чудові результати на всі філіали. Приємно працювати з такими професіоналами як Ви.
Працюємо з компанією YourQuery постійно. Їхнє завдання — перевіряти продажі та телефонні переговори на наявність помилок та потребу в навчанні. В нашому відділі близько 40 осіб. Мені важливо отримати актуальну об'єктивну інформацію про ефективність роботи кожного співробітника. Своя служба якості коштує дуже дорого, але запропонований варіант такої співпраці нас цілком влаштовує. Рекомендую.
Отримайте консультацію фахівця з рекомендаціями щодо оптимізації відділу продажу