Дізнайтесь, як CRM-системи допоможуть збільшити Ваші продажі
Менеджерів,
які не упускають клієнтів та вчасно виконують усі свої завдання.
Клієнтів.
Всі взаємодії з Вашою компанією тепер структуровані та прозорі.
Бізнес-процесів.
Отримуєте повну картину показників результативності роботи відділів та компанії загалом.
Постановка та контроль завдань
Створення звітів
Календар подій, нагадування про важливі завдання або заходи
Наявність мобільного додатка
Телефонні та відеодзвінки колегам, партнерам, клієнтам
Побудова єдиного профілю клієнта з історією всіх його звернень до компанії
Інтеграція з рекламними кабінетами в Google Adwords, Яндекс Директ, Facebook та іншими
Надсилання email-листів, комерційних пропозицій, договорів клієнтам
Email-трекер (збереження листування у картці з клієнтом)
Підключення IP-телефонії, запис телефонних розмов
Розподіл дзвінків клієнтів між відповідальними менеджерами
Повідомлення про пропущені дзвінки
Розробка сценарію конвертації ліда в клієнта
Автоматизація стандартних дій співробітників
Аналітика ефективності роботи відділу продажу – звіти з операцій, лідів, компаній, пропозицій, оплат
Історія змін у CRM. Фіксація всіх дій співробітників у системі з можливістю їхнього відновлення
Контроль трафіку в офлайн-магазині за допомогою функції розпізнавання обличчя та запису розмов.
Створення каталогу товарів та послуг в CRM-систему, складський облік
Вартість впровадження CRM-системи залежить від функціонала, який вона має утримувати, від цілей та бізнес-процесів компанії. Ми запропонуємо Вам оптимальний варіант з усіх існуючих на ринку з можливістю доопрацювання необхідного функціоналу.
Дізнайтесь, як CRM-системи допоможуть збільшити Ваші продажі