YourQuery [email protected] +38 (095) 87 47 770 ватсап вайбер телеграм українська русский
+
Консультация специалиста
бесплатный аудит
+
Безкоштовний аудит рекламних кампаній
+
пазлы
НАСТРОЙКА РЕКЛАМЫ
YQ

ВПРОВАДЖЕННЯ ТА НАЛАШТУВАННЯ CRM-СИСТЕМИ

  • проверитьЗбільшення обсягу продажу
  • проверитьПідвищення ефективності роботи відділу продажу
  • проверитьАвтоматизація бізнес-процесів, економія часу
стрелка

Дізнайтесь, як CRM-системи допоможуть збільшити Ваші продажі

CRM-СИСТЕМА
ВЗАЄМОДІЇ З КЛІЄНТАМИ

доска для записей
белый фон 12
Допомагає оцінити ефективність роботи кожного менеджера
выбор crm
фон белый 3
Допомагає у роботі з клієнтами та покращує Ваш сервіс
разрабтка бизнес идеи
фон белый 2
Допомагає знизити витрати на пошук та аналіз необхідної інформації
особенности црм
иконка 1
Допомагає отримувати правдиву статистику про стан справ у компанії

ВИ ОТРИМАЄТЕ ІНСТРУМЕНТ КОНТРОЛЮ

ракета 3

Менеджерів,
які не упускають клієнтів та вчасно виконують усі свої завдання.

анализ бизнес процесса

Клієнтів.
Всі взаємодії з Вашою компанією тепер структуровані та прозорі.

выбор црм

Бізнес-процесів.
Отримуєте повну картину показників результативності роботи відділів та компанії загалом.

ФУНКЦІОНАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ CRM-СИСТЕМИ

Залежно від специфіки Вашого бізнесу, цілей та завдань, які має виконувати CRM-система, ми підберемо найвідповідніший варіант CRM-системи з необхідним функціоналом

проверить 2Постановка та контроль завдань

проверить 2Створення звітів

проверить 2Календар подій, нагадування про важливі завдання або заходи

проверить 2Наявність мобільного додатка

проверить 2Телефонні та відеодзвінки колегам, партнерам, клієнтам

проверить 2Побудова єдиного профілю клієнта з історією всіх його звернень до компанії

проверить 2Інтеграція з рекламними кабінетами в Google Adwords, Яндекс Директ, Facebook та іншими

проверить 2Надсилання email-листів, комерційних пропозицій, договорів клієнтам

проверить 2Email-трекер (збереження листування у картці з клієнтом)

проверить 2Підключення IP-телефонії, запис телефонних розмов

проверить 2Розподіл дзвінків клієнтів між відповідальними менеджерами

проверить 2Повідомлення про пропущені дзвінки

проверить 2Розробка сценарію конвертації ліда в клієнта

проверить 2Автоматизація стандартних дій співробітників

проверить 2Аналітика ефективності роботи відділу продажу – звіти з операцій, лідів, компаній, пропозицій, оплат

проверить 2Історія змін у CRM. Фіксація всіх дій співробітників у системі з можливістю їхнього відновлення

проверить 2Контроль трафіку в офлайн-магазині за допомогою функції розпізнавання обличчя та запису розмов.

проверить 2Створення каталогу товарів та послуг в CRM-систему, складський облік

ЕТАПИ РОБОТИ

анализ бизнес-процесса
Аналізуємо бізнес-процеси, вивчаємо специфіку бізнесу, виявляємо цілі та завдання, які повинна вирішувати CRM-система.
1
подбор crm
Пропонуємо варіанти вирішення завдань, робимо список необхідного функціонала та підбираємо CRM-систему, яка підійде для Вашого бізнесу.
2
вредрение црм
Впровадження CRM-системи, налаштування під бізнес-процеси компанії, інтеграція сайтів, доробка функціонала, тестування.
3
особенности crm
Навчання персоналу ефективній роботі у системі. Розповідаємо про особливості та можливості CRM. Надаємо додаткові матеріали для роботи.
4
технические составляющие crm
Технічна підтримка та супровід. Стежимо за технічним станом CRM-системи, консультуємо та оперативно вирішуємо всі питання.
5
crm для бизнеса
Ви отримуєте готовий інструмент – CRM-систему – для виконання Ваших бізнес-завдань та ефективного керування бізнесом.
6
МИ АВТОМАТИЗУЄМО БУДЬ-ЯКИЙ БІЗНЕС ТА ПЕРЕВЕРШИМО
ВАШІ ОЧІКУВАННЯ!
система CRM

Вартість впровадження CRM-системи залежить від функціонала, який вона має утримувати, від цілей та бізнес-процесів компанії. Ми запропонуємо Вам оптимальний варіант з усіх існуючих на ринку з можливістю доопрацювання необхідного функціоналу.

ОТРИМАЙТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ
ЩОДО CRM-СИСТЕМ
стрелка

Дізнайтесь, як CRM-системи допоможуть збільшити Ваші продажі